E.L.F - eye, lips, face

Idag kom en lite försenad julklapp från Elf Cosmetics men vad gör det? ;) Man blir lika glad iaf!
Det var ju en super bra rea så det blev ett rätt stort paket. Ni ska få några recensioner & fler bilder snart!

Det jag beställde var:
- Makeup Collections, 83 Piece Essential Makeup Collection - MIN RECENTION
- 6pc Eyeshadow Set, Natural & Smoky - MIN RECENSION
- Nail Polish, Innocent, Glitter Glam, Twinkle, Party Purple - MIN RECENTION
Mod Mauve, Purple Pleaser, Sunset, Red Velvet & Metal Madness
- 6 in 1 Beauty to go - MIN RECENSION
- Day to night beauty on the go - MIN RECENSION
- Mineral Lipstick, Nicely Nude - MIN RECENSION
- Studio Matte Lip Colour, Praline & Tea Rose
- All Over Cover Stick, 2x Apricot Beige (fair) & Light Beige
- Studio Makeup Mist & Set - MIN RECENTION

Allt detta fick jag för 400kr. Elf är ett sjukt bra och billigt budgetmärke som har förvåndasvärt bra kvalitet för den som inte vet. Sjukt mycket bättre än HM:s produkter. Dessutom testar de inte sina produkter på djur. De flesta produkterna kostar ynka 15 kr. Hur bra är inte det? Där har ni även största förklaringen till varför det är mitt favoritsminkmärke. Plus att de flesta grejerna är riktigt bra, men såklart finns det mindre bra grejer också. men de försöker jag undvika. Så för er som inte provat Elf smink än så tycker jag att ni borde göra det! De har ständigt olika rabatter och erbjudanden.

Berätta gärna om någon av er beställt från elf, vad för saker och om de va bra. :) Alltid kul och läsa.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna T                       | http://annatjernstroms.blogg.se/ | 2012-01-05 | 16:07:54 |

Åh vad najs :D fint allt såg ut!

Ska definitivt kika in hemsidan, är ju ett stort + att de inte testar på djur!

Allt bra med dig annars?

Anna T                       | http://annatjernstroms.blogg.se/ | 2012-01-05 | 17:41:19 |

sv: Grymt :D så ska jag absolut kolla in dem! Fast väntar kanske tills jag får lön ;D haha men kanske till och med ska ta å byta märke :) är så svårt att hålla koll på vad som är djurtestat och inte annars.



Härligt! Jo det är samma här, varit väldigt lugnt idag men liten fin promenad hann jag ta iaf :D. Ska du hitta på något speciellt i helgen?

Sofia - Uddevallas största modeblogg!                       | http://smnmode.blogg.se/ | 2012-01-05 | 19:07:33 |

Startat årets första tävling där man kan vinna valfritt smycke, var gärna med :D

Tara & Julia                       | http://tarajulias.blogg.se/ | 2012-01-06 | 12:32:43 |

Hihiii jag vill ha :O

Nina                       | http://missweman.blogg.se/ | 2012-01-06 | 16:22:55 |

Jag ska hem till min kusin och äta Langos :D

åhh låter mysigt!



Det var inte lite med smink ;)

kram

maja - FOTO - fotogeniquee                       | http://fotogeniquee.blogg.se/ | 2012-01-06 | 17:40:26 |

sv: Jag tyckte verkligen att böckerna är bra och skrivna på ett lite roligt sätt och inte bara pedagogiskt. Ibland kan man bli lite rädd eftersom de lägger stor vikt på att ha rätt utrustning medan jag själv tycker att sättet att fotografera är viktigast, men det struntade jag bara i efter att ha läst ett litet tag :)





»
»
»