ELF 6pc Eyeshadow Set - review


6pc Eyeshadow Set
Produktens Beskrivning: livfulla ögon perfekt för fest eller vilken dag som helst! Den vackra, mjuka struktur på vår ögonskugga smälter på huden för långvarig, levande färg. Bekväm och lätt att applicera, bara att lägga flera lager med färger för att uppnå önskat utseende. Applicera vått eller torrt för en fantastisk look som aldrig veckar sig eller bleknar. Med 6 underbara färger i varje palett att välja mellan, blanda och matcha färger för varje tillfälle eller händelse. Denna samling kommer förpackad i en glittrande silver låda för en omedelbar glamorös present med lite extra lyx!

Finns i 2 underbara färgpaletter:
- Natural
- Smoky


Min kommentar: Det var väldigt fina paletter med snygga färger och otroligt bra pigment. De var bekväm och lätta att applicera och att blanda in i varandra för att få en snygg finish. Färgen "faller" inte av under applicering och sitter som den ska hela dagen utan veck eller konstigheter som man inte vill ha. Riktigt bra måste jag säga! Blev direkt en stor favorit när den även är praktiskt i sin lilla display som man lätt tar med i väskan.

Jag köpte dessa för halva priset så jag gav 19kr styck så passa på att beställa en nu.

 

Pris: 38:-
Var: Elf Cosmetics
Köpa Igen: Ja verkligen!
Betyg: 5/5 ♥

 

Vill ni se allt jag köpa i den här beställningen så klicka HÄR.

Vill ni se fler bilder på paletterna klicka HÄR en sminkning klicka HÄR.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)