ELF Makeup Collection - review


83 Piece Essential Makeup Collection

Produktens Beskrivning: Den bekväma makeup kollektionen för ögon, läppar och ansikte som gör att du kan vara din egen make up artist när & var du vill. Ett bra värde för någon makeup älskare!

• En allt-i-ett kompakt bland annat måste ha smink samlings box! Finns i 3 storlekar.
• Skapa det utseende som speglar din personliga stil
• Den lilla eleganta design är stor för på språng skönhet fix


Min kommentar: Jag blev kär direkt som jag såg den här underbara och smidiga box. Den har allt man behöver och är bekväm att ta med sig när man ska bort. Ögonskuggorna har bra pigment och är lätta att blanda, kombinera och sitter på länge. Läppglansen, pudren och rougen var lätta att applicera har fina färger som går in skönt i huden och sitter på plats länge. Jag kan inte komma på nått negativt alla faktiskt men rekommenderar att man använder en bra primer för att få fram färgerna till det bästa.

 

Jag köpte den för halva priset så jag gav 132kr så passa på att beställa en nu.

 

Pris: 264:-
Var: Elf Cosmetics
Köpa Igen: Ja
Betyg: 5/5 ♥

 

Vill ni se allt jag köpa i den här beställningen så klicka HÄR. Vill ni se fler bilder på den här boxen klicka HÄR.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)