ELF 6 i 1 Beauty On The Go - review


6 i 1 Beauty On The Go
Produktens Beskrivning: Pop ut paletten för bekväm skönhet, knäpp tillbaka den i fodralet när du ska organisera, ta med eller byta dem. Det är så enkelt och praktiskt. Skapa upp till 6 olika ögon, läppar och ansikten med dessa bekväma "gå-någonstans" paletter. Innehåller paletterna: Pretty picknick, Datum natt, Beach Retreat, Party perfekt, Happy hour & shoppingrunda!

Min kommentar: Det är en väldigt cool och smidig idé att skicka med olika paletter med det man behöver så som ögonskuggor, läppglans och rouge + en box så att det bara är att byta till den palett man vill ha just då. Man byter lätt ut den med att putta ur den ena och stoppar in en annan. Den är i en smart storlek som lätt följer med i vilken väska man vill. Det enda som jag saknar en någon typ av pensel eller fack för detta. Jag köpte även två andra paletter HÄR för att komplettera färgerna och för att få en box till.

Tips: Spara gärna lådan för förvaring av de paletter du inte har i box så att dom inte blir stötta, förstörda eller dammiga.

Jag köpte den för halva priset så jag gav 105kr för alla 6 (ett set) så passa på att beställa en nu.

 

Pris: 204:-
Var: Elf Cosmetics
Köpa Igen: Ja verkligen!
Betyg: 4/5 ♥

 

Vill ni se allt jag köpa i den här beställningen så klicka HÄR. Vill ni se fler bilder så klicka HÄR.

 
6 In 1 Beauty To Go
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)