ELF 3 i 1 Beauty On The Go - review


Day To Night Beauty On The Go
Produktens Beskrivning: Pop ut paletten för bekväm skönhet, knäpp tillbaka den i fodralet när du ska organisera,ta med eller byta dem. Det är så enkelt och praktiskt. Levereras med de färger "dag på stranden" och "natt på stan".

Min kommentar: Det är en väldigt cool och smidig idé att skicka med två smarta paletter med det man behöver så som ögonskuggor, läppglans och rouge + en box. Man byter lätt ut den med att putta ur den ena och stoppar in den andra. Den är i en smart storlek som lätt följer med i vilken väska man vill. Det enda som jag saknar en någon typ av pensel eller fack för detta. Men jag är glad att jag även köpte den HÄR till för att komplettera färgerna.

Jag köpte den för halva priset så jag gav 37kr så passa på att beställa en nu.

 

Pris: 74:-
Var: Elf Cosmetics
Köpa Igen: Ja verkligen!
Betyg: 4/5 ♥

 

Vill ni se allt jag köpa i den här beställningen så klicka HÄR. Vill ni se fler bilder på denna klicka HÄR.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)