ELF Nail Polish


ELF Nail Polish
Produktens Beskrivning: Denna färg formel med sin motståndskraftiga sköld ger långvariga nagellack med hög glans. Den dynamiskt designade borsten glider lätt på nageln och stryker på färgen felfritt, medan den har en snabbtorkande formel som ger perfekt resultat varje gång. Innehåller viktiga näringsämnen som ger naglar
en
naturlig glans, berikad med vitamin E för starkare och friskare naglar.


Min kommentar: Jag valde att ta alla lacker i samma recension för att det finns så väldigt många och det kommer att komma swatches på de jag har och köper eftersom att jag använder dom. Men det vanligast är att lackerna är riktigt bra. Bra hållbarhet, känsla, resultat och täckning så det är riktigt bra lacker. Än så länga har jag bara blivit besviken på deras genomskinliga lack så det får sin egen recension senare ^^, Men dessa är fortfarande ett budgetlack så därför får det en 3a, vill ge det en 4a men då det inte sitter så länge, men helt klart värt att köpa ändå!

Pris: 16:-
Var: Elf Cosmetics
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 3/5 ♥

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»