Glossybox Januari 2012

Känner du till Glossybox? Det är en slags lyxig prova-på-service för skönhetsintresserade. Lådorna, som man prenumerar på, kommer en gång i månaden och kostar 139 kr (fast summa, inget extra tillkommer). I boxen finns prover i mindre format; olika märken och typer av produkter varje gång.

Det var ett stort nöje att få öppna det här fina paketet och jag vill redan ha nästa ^^,
Jag är förvånad (om jag inte är helt fel ute) att man fick med 2st fullstora produkter så det är super :D

Har du beställt din än? Och vad hoppas du hitta i boxen?
Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,



♥ - Matrix - schampoo och balsam - SE MIN RECENSION
Luktar fantastiskt gott och det blir väldigt spännande att prova dessa!
♥ - Rituals - duschskum - SE MIN RECENSION
Trevligt med någon spännande lite udda produkt, den luktar super gott!
♥ - Deborah Lippmann - nagellacket ”Razzle dazzle” - SE MIN RECENSION
Super snyggt lack men jag tycker de kunde ha valt en trendigare färg till våren eller haft detta i dec boxen men super roligt att äntligen få prova ett Deborah Lippmann lack som man sett så mkt om tidigare. Verkligen super snyggt!
♥ - Murad - ansiktstvätt för problemhy - SE MIN RECENSION
Blir spännande att prova denna. Med en så pass dyr produkt, då väntar jag mig mirakel ^^,
♥ - Eyeko - Fat Eye Stick (Cream Eye Shadow) - SE MIN RECENSION
Jag fick en mörk grön/blå. Hade gärna tagit den bruna som vissa fick. Men ultimat när man ska prova produkter så borde dom skickat en mer användbar produkt så som svart/vit/brun. Men den var riktigt fin så jag är nöjd såklart ändå!

Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)