Deborah Lippmann


Deborah Lippmann Nail Polish
Produktens Beskrivning: Nu finns serien i över 60 färger, samt även specialbehandlingar för naglar, händer och fötter. Hennes nagellack syns ständigt i de största magasinen, backstage på de stora visningarna och på naglarna till de absolut största kändisarna. Kate Winslet, Reese Witherspoon, Renee Zellweger och Penelope Cruz hade alla fått manikyr av Deborah Lippmann när de tog emot sina Oscars.

(Vill du läsa Deborah Lippmann´s intressanta skönhets historia så finns den på Glossybox hemsida)


Min kommentar:
Fick färgen "Razzle dazzle" i januari utgåvan från Glossybox som ni hittar mer bilder på HÄR. Produktens beskrivning är hämtad från Glossybox hemsida. Otroligt härligt lack med mycket färg och glitter. Hennes tidigare lacker har varit väldigt snygga, speciella och idéerika med blandade glittersorter, färger och lack typer. Lacket glider på bra och det räcker med 2 tunna lager för att få full täckning. Det håller bra på naglarna och naglarna känns starkare och glitterlacken går lätt att få bort med remover. Ett lack märke som jag verkligen kan rekommendera.


Pris: 183:- för 15ml
Var: Eleven, Doftapoteket, Glamazon m.m.
Köpa Igen: Ja
Betyg: 4/5 ♥

Vill ni se swatches på lacket jag har så klicka HÄR.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Becka [fotoblogg]                       | http://photos-by-becka.fotoblogg.nu | 2012-02-03 | 20:23:53 |

sv: Jag älskar rosor också, har en massa riktigt bra bilder på rosor i lager så håll utkik på bloggen! ;)





»
»
»