Glossybox April 2012

Åh den här boxen var verkligen super rolig att få lägga vantarna på ^^, Denna gång är Glossybox i sammarbete med Swedish beauty & cosmetics awards och de har fyllt månadens box med 5st full size produkter + ett parfym prov och det var bara BB krämen man har provat innan så det blir verkligen spännande!

Har du beställt din än? Och vad hoppas du hitta i boxen?
Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,


♥ - Maria Nila kolorit Volume Powder Full size - MIN RECENSION
Ett volymgivande pulver som appliceras i torrt hår nära hårbotten. Ger ett snyggt matt resultat.
♥ - Garnier BB Cream Full size - MIN RECENSION
Skämmer bort din hund med fem effekter i ett enda steg: jämnar ut hudtonen, återfuktar,korrigerar, ger lyster ochger SPF 15.
♥ - Illamasqua Sheer Lipgloss Full size - MIN RECENSION
Glossybox låter dig testa ett av de mest hypade varumärkena just nu. Ett läppglans med härlig glans och intensiva färg. Ny på svenska marknaden! Jag fick färgen "Succubus".
♥ - Replay jeans spirit! For Her - EdT & Shower Gel Full size? - MIN RECENSION
Denna doft har en feminin topp med noter av pion. Doftens hjärta fylls med varma noter av ingefära och mjuka toner av passionfrukt. Basen har uppfriskande noter av viol.
♥ - The Body Shop Eart Lovers Lemon & Thyme Shower Gel Full size - MIN RECENSION
Sammetsmjuk tvålfri shower gel som doftar citron och timjan. Innehåller såväl örter och fruktextrakt som Community Fair Traid aloe vera.

+ Replay jeans spirit! Parfym prov
Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)