Maria Nila kolorit Volume Powder - Review


Maria Nila kolorit Volume Powder
Produktens Beskrivning: Ett volymgivande pulver som appliceras i torrt hår nära hårbotten. Ger ett snyggt matt resultat.

Min kommentar: Fick den här i Aprils utgåvan från Glossybox som ni hittar mer bilder på HÄR. Det här är ingen typ av produkt som jag brukar använda då jag tycker att det tar bort det mjuka och glansiga resultat som jag vill ha i mitt hår. Men volymen fungerar ganska bra men håret ser extra torrt ut tycker jag. Dock har min mamma också fått testa denna produkt hon för hennes korta hår fungerar den bra och volymen håller ganska bra men medelmåttigt så jag har slagit ihop våran bedömning utifrån vad vi tycker om resultatet och hållbarheten.

Pris: 129:-
Var: Eleven.se, Kicks, Åhlens m.fl
Köpa Igen: Nej
Betyg: 3/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)