Garnier BB cream - review

Produktens Beskrivning:Kvinnor har olika behov när det gäller hudvård för ansiktet. De vill återfukta huden och jämna ut den, ge lyster, täcka hudbrister, dölja påsar under ögonen och reducera rynkor.

1 PRODUKT, 5 EFFEKTER

Garnier introducerar en innovativ produkt som skämmer bort din hud med 5 effekter i 1 enda steg.

  • Jämnar ut hudtonen
  • Återfuktar
  • Korrigerar
  • Ger lyster
  • Ger SPF 15
En ny generation hudvård tillgänglig för alla kvinnor, överallt

Min kommentar: Det finns än så länge bara 2 olika nyanser i Sverige, Light & Medium. Jag har hört att många har haft problem med att ingen nyans passar dom men jag är iaf blek nog för att använda Light och få ett fantastiskt resultat och det är ovanligt då jag alltid har haft problem med att min hud är för ljus för olika fondation så det är ett stort +. Men jag hoppas att de andra nyanserna snart landar även i Sverige så att fler har möjlighet att prova. Jag tycker helt klart att det här är en superprodukt som är värt all den om bloggningen som varit! Hyn får en underbar lyst (inte glansigt) och känns mjuk och bra. Dock använder jag ändå min vanliga dagkräm under då jag upplever att den är lite för torr, men täckningen är fin och utjämnande men vill man ha ett hel täckande resultat så rekommenderar jag en fondation.

Pris: 115:- för 50ml
Var: Åhlens, Lindex, H&M, Feelunique m.m.
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 3/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)