Glossybox Mars 2012

Den här månaden var det ett tema som heter "Back to Nature" och det menas att glossy box hämtade inspiration

från naturen. Produkter med naturliga ingredienser och i naturens färger. Det blir spännande att prova och

ögonkrämen var faktiskt en av de produkter jag blev mest glad över.

 

Har du beställt din än? Och vad hoppas du hitta i boxen?
Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,


♥ - DISP Style Cream Full size - MIN RECENSION

Naturlig stylingkräm som är producerad i Sverige. Den är anpassad för nordeuropeiska hår kvalitéer. Ger form och glans, tämjer flygigt hår och ger värmeskydd. Parabenfri.

♥ - Loréal Color Riche Le VernisFull size - MIN RECENSION

Nagellack med inbyggt topplack för maximal glans. Finns i 48 härliga färger och som lanserades i februari i år. De har en speciell rundad borste som gör att ett penseldrag räcker. Jag fick färgen "Green Couture 612"

♥ - Oriflame Ecobeauty Smoothing Eye Cream Full size - MIN RECENSION

Naturlig ögoncreme som reducerar påsighet och mörka ringar under ögonen. Innehåller fairtrade-sheasmör och fairtrade-kokosolja, svenska lingon och havtornsolja.

♥ - Mádara Ecocosmetics Toning Shower Soap - MIN RECENSION

Stimulerar hudens ämnesomsättning och elasticitet samt gör att huden bibehåller sin fasthet. Innehåller algextrakt, havtorn, hästkastanj och åkerfräken.

♥ - Mádara Ecocosmetics Moisturizing Lotion - MIN RECENSION

Fuktgivande och uppfriskande kroppslotion. Tillför fukt och näring i form av naturliga växtvitaminer, mineraler, bioflavonoider och andra biologiskt aktiva ämnen.

 

+ Men även en liten påse med söta ekologiska godisar kom med, kul bonus överraskning!

 

Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)