Loréal Color Riche Le Vernis


Loréal Color Riche Le Vernis
Produktens Beskrivning: Nagellack med inbyggt topplack för maximal glans. Finns i 48 härliga färger och som lanserades i februari i år. De har en speciell rundad borste som gör att ett penseldrag räcker.

Min kommentar: Fick den här i Mars utgåvan från Glossybox som ni hittar mer bilder på HÄR. Jag fick färgen "Green Couture 612" och den var riktigt fin då jag älskar grönt passade det bra. Borsten är väldigt bra men jag kan förstå att den är för stor för vissa med små nagelplattor måste det vara svårt att måla. För mig är den perfekt då jag har ganska stora. Den ger ett snyggt jämt resultat på ett snabbt sätt. Torktiden är bra och täckning på ett - två lager.

Pris: 50:-
Var: Eleven.se, Kicks, Åhlens m.fl
Köpa Igen: Ja
Betyg: 4/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Petra                       | http://pbfoto.blogg.se/ | 2012-05-25 | 10:05:43 |

Sv; Tack! Hon är en BoerBoel (sydafrikansk mastiff) På bilderna är hon cirka 8 månader och väger 45 kilo ;)





»
»
»