Disp Style Cream - Review


Disp Style Cream
Produktens Beskrivning: disp Core Style Cream mjukgör, för en vacker och frisk struktur. En kräm som skyddar och ger ditt hår naturlig form och glans. Kan användas å både vått och torrt hår. Vid användning i vått så skyddas håret vid föning samt ger ett lätt stöd, och vid torrt så ökas definitionen och den hjälper att minska flygigt hår och frissighet. Kan ge en lätt separation om så önskas.

Min kommentar: Fick den här i Mars utgåvan från Glossybox som ni hittar mer bilder på HÄR. Det här är ingen typ av produkt som jag brukar använda då jag tycker att de tynger ner håret och det är samma med den här så lite besviken är jag ändå. Men frisset fungerar ganska bra och försvinner ett tag men jag tycker inte att den är långvarigt så nej tack till den här produkten.

Pris: 178:-
Var: Eleven.se, Kicks, Åhlens m.fl
Köpa Igen: Nej
Betyg: 2/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)