Australian Bodycare Facial Cream - Review

Australian Bodycare Facial Cream
Produktens Beskrivning: Med hjälp av naturens krafter, egenskaper och naturligt aktiva ingredienser har man tagit fram en fuktgivande ansiktskräm som är idealisk för alla hudtyper. Aloe Vera, gröt te och Tea Tree Oil lugnar och skyddar samtidigt som de låter huden andas och få näring utan att bli oljig. Perfekt för daglig användning till alla hudtyper.

Inspirerat av traditionella och inhemska läkemedel har Australian Bodycare skapat en hud- och hårvårdsserie.

  • Fri från parabener & parfym.
 
Min kommentar:  Den här ansiktskrämen är helt okej har provat den ett tag men som ni läste i det HÄR inägget har jag sutat med de flesta krämer och annat så det har bara tagit en stund innan jag gjort den här recensionen. Men åter till produkten, den luktar gott men lagomt av tea tree och sjunker in snabbt i huden. Man måste vara noga med att bara ta lite då jag upplever att det lätt blir finnar om man 'överdoserar' så det är ingen favoritkräm då det är väldigt lätt att få för mkt i ansiktet. Den återfuktar bra hjälper sår och blemmor att läka fortare men jag rekommenderar hellre att köpa det fantastiska 'Spot Sticket istället från samma märke då den verkligen fungerar alla gånger! :D

Pris: 164:-
Volym: 50 ml
Var: Eleven.se
Köpa Igen: Nej
Betyg: 3/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»