Ny Kokosolje Kur

Nu har jag blivit trött på min långa rengörings rutin som inte ger mig det resultat som jag vill ha. Jag har blandhy men får inte direkt mycket finnar men däremot röda blemmor som ser ut som finnar innan dom slår ut. Till slut blir de jätte torra men de försvinner inte vad jag än gör. Har provat en hel drös med produkter, visst de funkar i viss grad men inte så att jag blir nöjd. Men då blev jag rekommenderad att lugna mig med rengöring och allt sånt så nu ska jag göra det.
 
Nu blir det endast rengöring på kvällen + mycket lite kokosolja i ansiktet + hals och på morgonen endast rengöring med ljummet vatten. Skulle vara så otroligt skönt om det här funkar och ekonomiskt.
Kokosolja finns att köpa på Ica och vanliga livsmedelsbutiker + life m.m. Billigt är det också!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lovisa                       | http://lollipopsnails.blogg.se | 2012-10-21 | 13:27:04 |

Åh jag har precis samma problem som du! Skriv gärna hur det funkar med denna metod senare när du har testat den ett tag:)

Svar: Jo det ska jag absolut göra :) Skulle vara himla skönt ifall det funkar då det går så mkt fortare och är ett billigt alternativ då burken med kokos olja kostar runt 42kr (då är vårt ica ändå mkt dyrare än andra och burken räcker länge) Men jag återkommer med ett inlägg om ca en månad eller så när jag ser resultat :)
Therese





»
»
»