Glossybox Februari 2013

Jag har ju helt glömt bort att visa februari boxen för er då den var lite sen hem till mig den här månaden. Men måste ju visa ändå! Månadens box har temat 'The Black Box'
 

Så har du beställt din prenumeration än? Och vad hoppas du hitta i boxen 2013?
Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,

♥ - Batiste Dry Shampoo Original (69 kr, 200 ml) fick ett prov på 50ml - MIN RECENSION
En klassiker och 'bäst i test-vinnare' som ger håret en nytvättad känsla, perfekt för att fräscha upp håret mellan tvättar. Spraya i rötterna för omedelbar uppfräschning och volym.
 
♥ - Mastey Moisturée Conditioner (109 kr, 236 ml) fick ett prov på 50ml - MIN RECENSION
I 25 år har Mastey använt ingredienser som är naturligt bra både för miljön och ditt hår. Detta balsam med vitaminer och proteiner gör ditt hår glansigt, återfuktat och lättarbetat.
 
♥ - Maria Nila Stockholm Swedish Theraphy Oil (199 kr, 50 ml) fick ett prov på 10ml - MIN RECENSION
En svensk, vårdande hårolja med lingonfröolja som innehåller antioxidanter som skyddar mot fria radikaler. Absorberas snabbt och gör håret smidigt och glansigt utan att bli fett.
 
♥ - ModelCo Cheek + Lip Tint Rosy Red (155 kr, 10 ml) Full size - MIN RECENSION
Få den perfekta illusionen av naturligt rosiga kinder samt ge en fin färg till läpparna som varar länge. Gelformulan duttas på i ytterst liten mängd över såväl kinder som läppar.

♥ - ModelCo Lip Enhancer Illusion Lip Liner (195 kr st) Full size - MIN RECENSION
Fixa det perfekta 'plutet' och en illusion av fylligare läppar . Bivax skyddar tillsammans med kakao- och sheasmör. Appliceras lätt utanför läpp-linjen. Extra plus för inbyggd vässare!
 
Köpinformation

Glossybox är en prenumerationstjänst som kostar 139 kr per box som du får hem i brevlådan en gång i månaden. Den innehåller fem utvalda skönhetsprodukter som med hjälp av din skönhetsprofil som du fyller i är anpassade efter dig. Storleken på produkterna samt utbudet kan variera allt efter vilken skönhetsprofil man fyller i samt vad företaget har fått tag i för produkter. Se det som att julafton kommer varje månad! Mer information hittar du på Glossybox hemsida.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»