Batiste Dry Shampoo - Review

Produktens Beskrivning: Dessa unisex torrschampon är det perfekta sättet för att omedelbart rengöra och fräscha upp håret mellan tvättar. På kort tid får håret tillbaka sin glans och blir lättare att styla, samtidigt som håret känns fylligare. Fräsch som en tusensköna! Så underbart kommer ditt hår att dofta efter användning av dessa väldoftande torrschampon. De är lätta att applicera och ger håret ett "nytvättat" utseende igen. Finns i flera dofter.

Min kommentar: Det här är en produkt som jag alltid måste ha hemma då jag inte gillar att tvätta håret för ofta men ibland blir det fett mycket fortare än vanligt och då kanske man inte hinner dusch innan jobbet så då är det här en nödvändig produkt och en riktig räddare så man klarar sig till kvällen. Håret får fin volym och ett frächt utseende men lite matt men bara gnugga lite med fingrarna så att det ser naturligt ut. Doftar gott gör dom också. Favorit doften är Lace och Blush.

Pris: 49:- / 69:-
Volym: 50 ml / 200 ml
Var: Eleven.se, Kicks, Åhlens m.fl.
Köpa Igen: Ja
Betyg: 5/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


B R O W N S U G A R                       | http://www.brownsugar.blogg.se | 2013-04-29 | 15:13:49 |

Önskar att dessa torrschampoon hade funkat på mitt hår

Svar: Varför funkar det inte på ditt hår? provat den för mörkt hår?
Therese Bertheim

B R O W N S U G A R                       | http://www.brownsugar.blogg.se | 2013-04-29 | 17:13:40 |

Sv: Tror de är för att jag har så mörkt hår :( Den för mörkt blev också för ljus =(

Svar: Aha okej vad synd för det är en super produkt :D
Therese Bertheim

Clara                       | http://strayindian.blogg.se | 2013-04-29 | 17:43:34 |

superbra tips, det där kanske man skulle prova

Svar: Det tycker jag verkligen :D Den säljs ju i mini storlek om du bara vill prova och se :D
Therese Bertheim





»
»
»