Rosenseriens Vitaminkur - Review


Rosenseriens Vitaminkur
Produktens Beskrivning: Snabbt återuppbyggande vitaminkur. Tillför näring och vitaminer, samt bygger upp och återställer hudens naturliga vitalitet.

Passar alla hudtyper.

- Används som nattkräm cirka 2 gånger per vecka och när huden är i behov av extra vård.
- Används vid behov varje natt.

 

Kan även användas som en fuktgivande, lugnande ansiktsmask:
- Appliceras då på väl rengjord hud, låt verka ca 15 min och torka därefter bort det som huden inte absorberat. Skölj inte med vatten.

 

Min kommentar: Jag har hört många säga att doften av ros är alldeles för stark så jag tror dom har gjort om den då det står "ny doft" på locket. Nu luktar den helt enkelt härligt av ros i lagom mängd. Så alla som har varit för känslig mot själva doften borde absolut prova den igen. Det är en lite tjockare kräm om man jämför med deras fuktgelé som jag skrev om HÄR. Den känns även lite tjock på huden när man lägger sig på kvällen men huden blir verkligen super mjuk, len och får en fin frisk lyster. En superprodukt för alla hudtyper som behöver extra näring och fukt och jag har inte fått en enda finne (som jag brukar när det är en fetare produkt) så det är bara ännu bättre. Förpackningen är som de andra, smarta och hygieniska och ett pump räcker för hela ansiktet och hals så den är väldigt dryg.

Pris: 275:- /50ml
Var: Life, Hälsokraft, Bodystore m.m.
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 4/5 ♥
Vill du se några bilder klicka här
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)