Rosenseriens Fuktgelé - review


Rosenseriens Fuktgelé normal och fet hud
Produktens Beskrivning: Närande, lätt gelé som snabbt absorberas av huden. Rik på C-vitamin och aktiva örtextrakt som har välgörande effekt på fet hud.  Kan reglera hög talgkörtelproduktion. Innehåller inte fett, bra för hud som lätt blir blank.

Min kommentar: Jag har hört många säga att doften av ros är alldeles för stark så jag tror dom har gjort om den då det står "ny doft" på locket. Nu luktar den helt enkelt fantastisk av ros i lagom mängd. Så alla som har varit för känslig mot själva doften borde absolut prova den igen. Jag tycker att den här gelén är superhärlig och sjunker snabbt in i huden. Den är dryg och jag älskar förpackningen då den är hygieniskt och ett pump räcker till hela ansiktet och hals. Jag har inte haft några finnar på väldigt länge och den här har verkligen hjälpt mig. Den fungerar superbra med mina andra rengörings produkter (Sebo Specific) från yves rocher så det glädjer mig att man inte behöver en hel serie för att produkterna ska fungera.

Pris: 229:- /50ml
Var: Life, Hälsokraft, Bodystore m.m.
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 4/5 ♥
Vill du se några bilder klicka här
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)