Glossybox Februari 2012

Ja äntligen fick jag min "lite" försenade glossybox ^^, Men vad gör väll det då behöver jag ju bara vänta nån vecka på nästa (A) (Snälla Emma skickade ju en ny då min var spårlöst borta hos posten?!) Aja innehållet i den här väldigt rosa boxen var inte lika WOW men helt klart underbara produkter! Det var inte mindre än fyra stycken fullstora produkter som jag ska få prova framöver.

Har du beställt din än? Och vad hoppas du hitta i boxen?
Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,


♥ - Stockholmsgruppen Cosmetics Maja Mayskär Body Splash Full size. - MIN RECENSION
En stor rosa flaska med somrig och härlig doft. Dock tycker jag inte alls att lukten sitter på så länge så lite missnöjd är jag med denna än så länge.
♥ - Jelly Pong Pong Lash Extensions Full size.
Lösögonfransar använder jag sällan men jag får kanske börja lära mig, super fina iaf.
♥ - Dermalogica Special Cleansing Gel - MIN RECENSION
Spännande att få prova lite från märket Dermalogica. Hört mycket gott om dom men aldrig fått chans att prova.
♥ - Daniel Sandler Jumbo Jet Mascara Full size. - MIN RECENSION
Mascaror är alltid välkommet då man alltid söker efter den ultimata för sina fransar. Den här hylsan var stor och rejäl, lite för klumpig borste ganska men det väntar vi och ser.
♥ - Becca Eye Tint "Paracus" Full size. - MIN RECENSION
Jag har inte mycket för kräm ögonskugga men den här passar nog väldigt bra som underlag och den har en super snygg ton.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)