New in: Rosenserien Body Care

 
 
Jag har fått hem två nyheter från rosenserien. Deras nya body scrub och även shampoo som ska bli spännande att få testa. Fick även hem hand och fotkräm som jag länge har velat testa och det är alltid behövligt.
 
Jag är extra nyfiken på deras scrub då den ska hjälpa till att rengöra porerna på djupet, hjälpa till att släta ut huden och göra den len men även ge en lite mer  uppstramad känsla. Kan även hjälpa mot celluliter! Men det absolut bästa är innehållet som vanligt har rosenserien tänkt till med alla ingredienser så att den är med 100% naturligt innehåll, 84% ekologiskt certifierat innehåll, 100% vegansk, producerad i Sverige vilket jag älskar!!
Jag har suttit en bra stund på både produkter och bilder. Jag har inte haft någon inspiration till bloggen men jag vill verkligen börja igen så här får ni en gammal nyhet men som jag ändå vill visa och kunna ge er tips på! 
 
 Hoppas ni har en fortsatt bra dag!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»