NoniQue Vegansk Naturkosmetik Intensive Hand Creme - Review

 
2st minituber på bilderna
(kostar 10:-/10ml)
NoniQue Vegansk Naturkosmetik Intensive Hand Creme
Produktens Beskrivning: Intensivt vårdande och återfuktande handkräm. Fuktgivande handkräm berikad med bla ekologisk nonifrukt, ekologisk aloe vera, ekologisk olivolja och ekologisk avokadoolja. Alla dessa ingredienser ger tillsammans fukt och näring åt extremt torra händer. Behaglig doft av oliv och aloe vera.
Applicera dagligen vid behov på rena, torra händer.
 
Min kommentar: Det är en väldigt lätt och behaglig handkräm som snabbt sjunker in i händerna utan att lämna en klibbig yta. Doftar väldigt lättsamt och gott och jag rekommenderar den verkligen. Känns som att den ger en långvarig återfuktning också.
 
Pris: 89:-
Volym: 80ml
Var: gaiasverige.se, Life
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 5/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Matilda                       | http://holmbergmatilda.blogg.se/ | 2017-01-29 | 21:30:09 |

Denna måste jag prova! Mian händer blir såå torra på vintern :(

Svar: jag tycker verkligen att den är kanon och väldigt härlig att använda :D
Therese Bertheim

Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg                       | http://mariaanderzon.se/ | 2017-03-16 | 14:43:50 |

Den har jag inte testat. Tack för tipset!





»
»
»