NOTD: My soft french manicure

Det är alltid så härligt med nya naglar även om jag inte har haft några gel naglar på ett långt tag. Så nu när jag äntligen tog tag i det blev det att testa på tippar igen och se att jag kommer ihåg allt fortfarande :)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jessica                       | | 2017-11-13 | 09:09:06 |

Hej,
Jag undrar lite vad du använder för sorts gele och lampa när du gör dina naglar?
Skulle vilja börja göra (på mig själv) och undrar vilka produkter du skulle rekommendera för hemmabruk ):

Svar: Hej, jag använder en Led lampa som jag fick i utbildningen men jag har provat lite olika geler av både gellack och dom vanliga i burk. Just nu an vänder jag geleer från Ezflow som jag tycker funka riktigt bra och dom håller. Gellacker så använder jag dom från Born pretty och Gellish som funkar jätte bra :D
Therese Bertheim





»
»
»