Make Up Store tinted day cream Medium - Review

Make Up Store tinted day cream 'Medium'

Produktens Beskrivning: Tinted day creme är den perfekta hudvårdsprodukten, återfuktande och aningen tonad, men alltid med ett naturligt resultat. Den innehåller dessutom UVA-och UVB-skydd. Den lätta och mjuka formulan sjunker snabbt in i huden och ger en riktig komfort. Applicera på rengjort ansikte.

 
Min kommentar: Fungerar väldigt bra för en väldigt enkel nude make up känsla då den ger en naturlig look med en lättare färg, dock anser jag inte att den gör sitt jobb som dagkräm. Behöver alltid ha en extra kräm under för att inte bli för torr. Den finns i två färger, light och medium men då den inte är så täckande gör inte färgen så stor skildnad. Jag som alltid är så ljus kan ändå ha medium på sommaren iaf med en lätt solbränna. Men den gulnar med tiden under dagen (inte okej). Så det är ändå inte riktigt en produkt som jag har fastnat för då den är för dyr för att bara göra en del av jobbet den ska och håller dåligt och ändrar färg!
 
Pris: 255:-
Volym: 30ml
Var: kicks, Make Up Store
Köpa Igen: Nej!
Betyg: 1/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»