Schwarzkopf Color Refresher - Warm browns & for all red shades

   
Swatch och visningsbilder på de nya Schwarzkopf Color Refreshe for warm brown & for all red shades.
 
Det här är en produkt från Glossybox*. Jag fick inte med denna i min box men fick tag i dom ändå av några andra snälla glossier som inte var intresserade av dom. Då jag verkligen ville testa och se då jag har färgat mitt hår i både rött och brunt fixade jag en av varje. Speciellt då man har rött hår behöver man verkligen all hjälp i världen för att hålla en fin och fräsh nyans så jag ser fram emot den här och hoppas att dom håller det dom lovar.
 
Rek. pris 79:-/75ml
 
*Glossybox skickas ut en gång i månaden med 5 produkter för 139 sek. Läs mer via länken.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»