Make Up Store Fragrance Library body mist 'Saint' - Review

 
Make Up Store fragrance library body mist 'Saint'

Produktens Beskrivning: Make Up Store Fragrance Library Body Mist Saint är en underbar kroppsmist som lämnar din kropp ljuvligt doftande av röda vinbär, äppelblom och mysk. Din hud kommer bli härligt uppfriskad och återfuktad - du kommer inte kunna få nog!

 
Min kommentar: Det här var ingen doft för mig då jag tycker att den är alldeles för mörk och stark. Tycker dock inte heller att den håller på huden så länge heller tyvärr så känner inte för att måsta testa dom andra. Man får inte glömma att skaka flaskan väl innan användning då den annars bara luktar alkohol. Nä inget för mig!
 
Pris: 195:-
Volym: 180ml
Var: Eleven.se, Make up store
Köpa Igen: Nej!
Betyg: 2/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»