Toni & Guy prep heat protection mist - Review

Toni & Guy prep heat protection mist
 
Produktens Beskrivning: Hjälper till att skydda mot skador och brutna strån orsakade av värmebaserad styling. Inför värmebaserad styling, spraya jämnt över handdukstorkat hår och kamma igenom.Addera ytterligare mellan hårföning och plattång genom att spraya lätt över torrt hår.
 
Min kommentar: Ett värmeskydd som doftar otroligt gott, är drygt och det hjälper håret att stå emot värmen men ändå ge ett bra resultat efter färdig styling som håller länge. Den gör helt klart det den ska, har ett bra pris och den jag sträcker mig efter i första hand när jag ska använda värmeskydd!
 
Pris: 130:-
Volym: 150ml
Var: Lyko.se, Åhlens
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 4/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»