Toni & Guy casual sea salt texturing spray - Review

 
Toni & Guy Casual sea salt texturising spray

Produktens Beskrivning: Ger struktur och styrka med lätt stadga. Passar för alla hårtyper och är perfekt för en avslappnad strandkänsla. Spraya jämnt från rot till topp på handdukstorkat eller torrt hår och arbeta igenom för rufsiga vågor som rör sig naturligt.

 
Min kommentar: Saltvatten spray är nog det jag använder mest i min hår styling. Nästan det enda jag har i håret många gånger, förutom hårolja då jag tycker att det ger ett så snyggt fall och liv till håret. Den här är en av dom bästa saltvatten produkterna som jag testat!
 
Pris: 129:-
Volym: 200ml
Var: Lyko.se, Åhlens
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 5/5 ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emma -Merakibeauty.se                       | http://merakibeauty.se | 2016-07-25 | 12:35:34 |

åh den vill jag testa :)

Svar: Ja, jag tycker den är riktigt bra :D
Therese Bertheim





»
»
»