Schwarzkopf Color Refresher - Swatches & Testing

Före <-                                                                             -> Efter
Kommer ni ihåg dom här som jag skrev om för att fräscha upp din hårfärgning som kom med en Glossybox*. Dessa bilder är tagna för ett tag sen när jag testade Schwarzkopf Color Refresher första gången och tänkte dela med mig av testningen och hur jag först upplever produkten. Som sagt så har jag färgat mitt underhår både rött och brunt i en stegfärgning för att behålla mitt blonda högst upp. Jag delar upp håret i etapper det bruna för sig och det röda för sig för att separera färgningen. Men tyvärr blev håret jätte frissigt som ni ser på bilden till höger som är efter bilden även om det stod att jag inte behövde balsam. Det behövs! Annars så funkar den bruna helt okej och gav en hyfsat snygg mörk toning och en uppfrächning men den röda gjorde ett sämre jobb då den mattade ner men gav nästan inget resultat utom frissigheten. Men det finns betydligt bättre produkter för att hålla färgen fräsch mellan färgningarna. Men en fullständig recension kommer strax också.
 
*Glossybox skickas ut en gång i månaden med 5 produkter för 139 sek.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»