Schwarzkopf Color Refresher - Review

 Schwarzkopf Color Refresher

Produktens Beskrivning: Schwarzkopf Color Refresher är en vårdande mousse som omedelbart ger lyster, intensitet och återskapar färgglans i håret. Den förhindrar att hårfärgen mattas av samtidigt som den gradvis döljer de gråa håren. Color Refresher kan användas i både färgat och naturligt hår. För färgat hår passar Color Refresher med permanenta och semi-permanenta hårfärger från Schwarzkopf samt hårfärger från konkurrenter och frisörsalonger.

Den vårdande formulan i Color Refresher är fri från ammoniak och peroxider och kan appliceras 1 gång i veckan eller dagligen för en mer intensiv färg. Det är inte kångligare än att använda en vanlig hårinpackning. Du applicerar moussen i duschen och behöver varken mixa produkter eller använda handskar.

 

Användning: Applicera Color Refresher i duschen, utan handskar eller blandning, för resultat på endast 3 minuter. Color Refresher intensifierar inte bara din färg, utan du kan också leka med den för att få en ny nyans i håret. Om du vill ge en twist till din nuvarande hårfärg genom att lägga till nya nyanser kan du låta Color Refresher sitta i upp till 10 minuter. Color Refresher For Cool Blonds får sitta i max 5 minuter.

 
Min kommentar: Det här är en produkt som många glossybox* prenumeranter har fått prova, men alltså jag vet inte riktigt vad jag tycker om den här produkten. Ni har fått min snabb recension redan i mitt inlägg där jag visade före och efter. KLICKA HÄR. Det krävs i varje fall handskar om man använder den röda för jag blev helt orange! Den är väldigt lätt att applicera i håret då den kommer som ett hårmos i konsistensen. Jag ser ingen direkt färggivning efter användning och absolut ingen glans då mitt hår var mer rött och hade mer glans innan jag använde den här produkten än vad jag hade efteråt. Den bruna fungerade betydligt bättre och gav mer färg men lystern finns inte utan håret blir väldigt matt och torrt. Finns så många bra brodukter där ute som hjälper till att bevara färgen mellan färgningarna men det här var inte en av dom!
 
Ni kan se swatch bilder på före och efter HÄR.
 
Pris: 79:-
Volym: 75ml
Var: Lyko.se, Åhlens
Köpa Igen: Nej!
Betyg: 1/5 ♥
 
*Glossybox skickas ut en gång i månaden med 5 produkter för 139 sek. Läs mer via länken.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»