Depend Autumn Nail Polish 2013

Ni som följer mig på facebook vet att jag för några dagar sendan (tydligen mycket försenat då det hade skickats ut i slutet av Juli..) fick hem ett fint paket som innehöll alla 12 minilack från Depends höstkollektion 2013. Dom finns tillgängliga i butik nu redan v.37 och lacken kostar 25 kronor styck. Alla ser jätte fina ut med ett tydligt höstig känsla i naturfärger som brunt, beige och blågrått samt en färgklick av corall och plommon lila. Ni ska få se tydliga flaskbilder i nästa inlägg innan jag börjar mina swatch dagar.
 
Vilket lack är ni mest intresserade av att se?
"Mättade dova höstfärger och pudriga pasteller i syren och nougat möter spännande kontraster i korall och petrol som lyser upp höstens naglar" -Depend
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»