Rocky 6 Månader

Vi kan börja det nya året med lite bilder på Rocky som idag är 6 månader! Tiden går riktigt fort och han växer och växer. Nu ska vi ut på en promenad och hämta bilen efter gårdagens firande och äta en riktigt god middag! Hoppas ni alla får ett riktigt toppen år så får ni gärna skriva om ni önskar några speciella inlägg av mig i år! ^^,
Jag kommer förhoppningsvis att ha mer tid till bloggen, naglar och smink nu när det blir mindre jobb och julstök.
Förresten har ni gjort några nyårslöften då? ^^,
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ann-Sofie                       | http://www.colourit.se | 2013-01-01 | 17:24:27 |

Vad fin han är!
Jag skulle, som den nagellacksnörd jag är vilja ha mer nagellacksinlägg...:-)

Svar: Tack så mkt för kommentaren och önskan! Mer lack ska det absolut bli båda swatcher och nail art och kanske även sikta in min lilla shopping budget på mer nya lacker ^^,
Therese

Perly                       | http://nailsforall.wordpress.com | 2013-01-03 | 01:18:22 |

Gu så söt hund! :)

Svar: Tack så jätte mkt ^^ visst är han fin :D
Therese





»
»
»