My New Iphone 5

Förälskad i min nya telefon! Det fick bli en Iphone 5 då jag hoppas på att den ska hålla bra. Alla mina tidigare mobiler har gått sönder så snabbt bara för programvaran blev fel m.m. så det är inte roligt! Så jag hoppas på att jag kan ha den här tills jag lessnar! Den här telefonen var verkligen super lätt att lära sig och allt faller sig naturligt så det är kanon bra och den har allt jag vill ha och behöer!!
 
Kameran är kanon så nu kan man ta snabba och bra bilder utan att släpa med sig systemkameran jämt!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Helena                       | http://www.lackycorner.com | 2013-02-01 | 18:47:10 |

Nu längtar jag ännu mer efter min som kommer om en vecka ungefär.

Svar: Den är kanon <3 Älskar den!!! :D
Therese Bertheim





»
»
»