Glossybox Januari 2013

Månadens box har temat 'Functional Beauty'

Så har du beställt din prenumeration än? Och vad hoppas du hitta i boxen 2013?
Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,

♥ - BURT'S BEES Lemon Butter Cuticule Cream(79kr, 17g) fick ett prov på 8,5g - MIN RECENSION
100% naturlig nagelbandskräm som ger naglarna en hjälpande hand. Denna intensiva kräm förstärker och återfuktar naglar och nagelband och lämnar en frisk doft av citrus.
♥ - PERCY & REED No-Fuss Fabulousness Dry Conditioner (129kr, 50l) Full size - MIN RECENSION
Alla känner vi till torrschampo, men har du testat torrbalsam? Gör håret mjukt och ger glansig lyster.
♥ - ILLAMASQUA Cream Pigment (179kr, 8g) Full size - MIN RECENSION
Använd den enskilt för dig eller som en bas för din ögonskugga, som en högt pigmenterad rouge, eller på dina läppar. Creme pigment är till för att experimenteras med! Fick färgen 'Bedaub'.
♥ - ELITE MODELS Intensity Eye Pencil (109kr, 1,1g) Full size - MIN RECENSION
Vattenfast och extremt hållbar, intensiv kajalpenna. Krämig och mjuk som gör appliceringen enkel och precis. Innehåller lugnande ämnen såsom sheasmör och vitamin E.
♥ - OLIVA BY CCS Eco Makeup Remover Wipes (50kr, 24st) Full size - MIN RECENSION
Rengöringsservetter so skonsamt och effektivt rengör huden från makeup. Innehåller ekologisk mjukgörande olivolja och olivlövsextrakt som mjukgör och återfuktar.
 
+ tidningen GlossyMag, ej med på bild då jag glömde fota den!
 
Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,
♥ Köpinformation

Glossybox är en prenumerationstjänst som kostar 139 kr per box som du får hem i brevlådan en gång i månaden. Den innehåller fem utvalda skönhetsprodukter som med hjälp av din skönhetsprofil som du fyller i är anpassade efter dig. Storleken på produkterna samt utbudet kan variera allt efter vilken skönhetsprofil man fyller i samt vad företaget har fått tag i för produkter. Se det som att julafton kommer varje månad! Mer information hittar du på Glossybox hemsida.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


MOA ~ brunetten i homs                       | http://homs.blogg.se/ | 2013-02-06 | 18:07:40 |

Glöm inte att anmäla dig till Veckans Blogg-tävlingen. En vinnare utses i morgon och vinner en länkning på vår blogg. Kram och lycka till. :)

http://homs.blogg.se/

Btw; hur fungerar glossybox? Får alla medlemmar exakt samma produkter varje månad+ :)

Svar: Glossybox funkar så att man fyller i en egen skönhetsprofil efter sitt tycke och stil sen har dom de produkter som matchar bäst in och skickat ut så dom brukar ha några olika. Tycker att det passar väldigt bra in på min profil så det funkar väldigt bra! Är du nyfiken så går det alltid att prova någon månad och se och är det inget är det bara att avsluta prenumerationen men jag har varit med över ett år och är väldigt nöjd och har hittat många nya favorit produkter! :D Här har du ett inlägg om mitt år i glossybox - http://tezzilicious.blogg.se/2012/december/glossybox-aret-2012-utvarderingrecension.html
Bli gärna medlem via min länk om du vill prova glossybox: http://www.glossybox.se/referal?CI=MjUyMQ==
Therese Bertheim





»
»
»