Day 4: One Stroke Nail Art (Blå Måndag)

Idag är det Mrs Datas blå måndag igen så då får det bli ytterligare en blå nail art. Jag är visst inne i en blå period just nu! Det här är verkligen inget jag behärskar känner jag, one stroke är super svårt!!! XD
Men det blev rätt bra ändå så ni får vara glada att ni får en nail art design idag ;)
 
Jag har använt mig av:
Svart, vit, ljus och mörk blå akrylfärg
 
Ni kan se månadens utmanings lista i det här inlägget! LINK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ann-Sofie                       | http://www.colourit.se | 2013-02-04 | 11:36:04 |

Du har lyckats riktigt bra, för det ser riktigt svårt ut. Jag skulle inte klara att rita så på fri hand.

Svar: Det var super svårt :P Hade inte någon passande pensel heller tyvärr för sträcken så det fick bli lite mellan klass på den här! Inget jag är super nöjd med!! XD Men nu har jag nått att träna på och det är alltid roligt! ;D
Therese Bertheim

Anna-Cee                       | http://anna-cee.blogspot.com | 2013-02-04 | 16:28:37 |

Du lyckades ju bra! Jag ska försöka mig på dagens utmaning när jag har läst klart alla bloggar, usch vad jag inte är taggad.. Har aldrig testat one-stroak innan! D:

Svar: Nej det hade inte jag innan detta heller men nu har jag verkligen nått att träna på!!! XD
Therese Bertheim





»
»
»