Bundle Monster Leather Case Organizer

Äntligen har jag fått till mina röriga hög med bildbrikorna! Ett smart fodral från Bundle Monster hittade hem till mig så nu har jag pysslat ihop alla brikorna till sin plats. Nu blir det lättare att hitta rätt mönster. Super nöjd! Ni hittar det här fodralet HÄR om ni vill se mer av det.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ann-Sofie                       | http://www.colourit.se | 2013-04-09 | 09:50:09 |

Superbra förvaring. Än så länge har jag inte så många, men köper jag fler så måste man ju ha en sån, absolut. :-)

Svar: Den är verkligen kanon och nu ser man precis vad man har + att jag var expert på att slarva bort brickorna innan!!
Therese Bertheim

Helena                       | http://www.lackycorner.com | 2013-04-09 | 12:07:23 |

Har också köpt en sån här. Mycket bra, fast Cheeky plattorna var för stora för att gå ner i fickorna.

Svar: Den är verkligen kanon och nu ser man precis vad man har + att jag var expert på att slarva bort brickorna innan!! Otur att dom inte passade :S :/
Therese Bertheim





»
»
»