Scratch Nails No Dry Nails

Scratch Nails No Dry Nails
Produktens Beskrivning: Scratch Nails No Dry Nail är ett nagelvårdande nagellack för behandling av torra, hårda naglar som lätt spricker och går av. Nagellacket verkar återfuktande, det stärker och återbygger nagelns spänstighet. Nageln blir elastisk vilket motverkar sprickor och avbrutna naglar. No Dry Nail kan användas ensamt eller som underlack i din manikyr. Ljusblå/lila transparent nagellack, framställt utan formaldehyd, toluen, DBP och kamfer.
 

Aktiva ingredienser:
Vitamin A Palmitat - återfuktar och återställer nagelns spänstighet, aktiverar återskapandet av keratin i nageln,
Vitamin E Acetat och vitamin B5 Derivat - återfuktande,
vitamin C Derivat - antioxidant och
arganolja - stärkande, skyddar bindväven.

 

Min kommentar: Fint vårdande lack som verkligen har stärkt mina naglar och gjort de starka och hårda. Men skulle önska att de blev hårda men flexibla så att de inte går av om man råkar stöta lite för hårt i nått så de är inte mina opptimala produkter men de funkar superbra oh jag är nöjd. Den mattas även ner lite vid applicering så den ger ett snyggt naturigt resultat om man endast använder denna produkt.

Pris: 140:-
Volym:  12ml
Var: Åhléns, lindex
Köpa Igen: Ja
Betyg: 4/5
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Julia                       | http://juliaaanderson.blogg.se | 2012-10-07 | 20:38:05 |

hej! jättefin och bra blogg.
Är allt bra med dig?
kram.

Svar: Tack det samma :D Jodå det är helt okej ^^ sj?
Therese





»
»
»