Glossybox September 2012

Så har du beställt din prenumeration än? Och vad hoppas du hitta i boxen?
Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,

♥ - COWSHED Cow Pat Moisturising Hand Creme - MIN RECENSION
Mjukgörande handkräm med grapefruktolja och koriander. Brittiska Cowshed gör produkter med oseriösa namn men mad högst seriösa, ekologiska ingredienser.
♥ - FIGS & ROUGE 100% Natural Organic Balm Full size - MIN RECENSION
Multifunktionell produkt som passar för både läppar, händer och torr hud. 100% naturliga ingredienser som vårdar och mjukgör.
♥ - ANATOMICALS Dont Just Clean It Woman, Scrub It - MIN RECENSION
Grovkornig body scrub med en lyxig doft av melon, som ändå löddrar likt en shower gel. Korn från malda valnötsskal skrubbar huden len.
♥ - BALANCE ME Pure Skin Face Wash - MIN RECENSION
En antioxidantrik, mild men effektiv ansiktsrengöring från lyxiga, naturliga och engelska märket Balance Me, Innehåller essentiella oljor från grapefrukt och petitgrain.
♥ - BIOSILK Silk Therapy - MIN RECENSION
Innehåller 17 av hårets 19 aminosyror vilket återuppbygger skadade hårpartier och skapar en len och jämn håryta, förstärker hårets egen förmåga att förebygga slitage.
 
Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,
♥ Köpinformation

Glossybox är en prenumerationstjänst som kostar 139 kr per box som du får hem i brevlådan en gång i månaden. Den innehåller fem utvalda skönhetsprodukter som med hjälp av din skönhetsprofil som du fyller i är anpassade efter dig. Storleken på produkterna samt utbudet kan variera allt efter vilken skönhetsprofil man fyller i samt vad företaget har fått tag i för produkter. Se det som att julafton kommer varje månad! Mer information hittar du på Glossybox hemsida.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»