Månadens Favoriter September

Månadens Favoriter September
♥ - Garnier pure 3 in 'Wash, Scrub & Mask'
Underbar rengöring med bra peeling korn och doftar friskt och är uppiggande. Skrubbar samtidigt händerna så det är ett plus.
♥ - Australian Bodycare Tea Tree Oil Facial Wash
Härlig ansikts rengöring som mjukgör och lugnar huden. Hjälper till att läka och minska finnar och porer.
♥ - Pure Coconut Smoothing Hair Serum
Kärlek till topparna. Kokos är en favorit och det hjälper verkligen mot mina torra toppar.
♥ - E.l.f mineral eyeshadow 'Elegant'
En engel färg men med ett snyggt skimmer. Elegant och väldigt bra för diskreta sminkningar men även lätt att mixa till.
♥ - Australian Bodycare Tea Tree Oil Spot Stick
Finns inget som fungerar så bra mot mina finnar som den här. Toppen bra!
♥ - E.l.f Lip Stain 'Pink petal'
Asså det här måste ju vara det bästa i läpp väg. Sitter perfekt hela dagen och om jag använder den som underlag till läppstift eller glans så när den färgen försvinner så sitter ändå färgen från denna kvar!
♥ - E.l.f Mineral Booster 'Shimmer'
Ett mjukt och fint puder som jag använder för att fixera min foundation med. Mattar ner och håller nästan hela dagen.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»