BIO Twilight Breaking Dawn Part 2

Ja nu blir det äntligen BIO. Ska bli så jäkla härligt att se den här filmen då det är bästa boken av dom alla!
Tyvärr är den 2 dagar sen här i Lycksele så ni har säkert redan sett den, vad tycker ni om avslutet på Twilight?!
 
UPDATE: The Twilight Saga är nu avslutat och klart! Underbara skapelser dessa filmer men part 2 var en liten  besvikelse faktiskt! Helt klart bra men hade större förväntningar om jag jämför med de övriga filmerna så ser det mest ut som om de bara snabbt skrapat ihop ett slut. Fick inte riktigt hum om någonting faktiskt! Bara jag som tycker det?! XD
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emelie                       | http://www.youretheone.blogg.se | 2012-11-16 | 18:51:43 |

Väldigt TYVÄRR tyckte jag sista filmen var en besvikelse.. Kändes som om dom var tvingade att slänga ihop ett slut. Men den var ändå bra, men sämst av filmerna. Väntade mig så mycket mer :/

Svar: Jag håller faktiskt helt med! Saknade ovanligt mkt för böckerna.. De andra filmerna är bättre i liknelsen i böckerna än den här sista.. Känns verkligen som att dom bara slängde in allt för att få ett slut. Besviken men såklart är jag Twilight älskare så den är väldigt bra ändå!
Therese





»
»
»