Månadens Favoriter Maj


Månadens Favoriter Maj
♥ - China Glaze "Dress Me Up" från Capitol Colours - The Hunger Games kollektionen
Fint och lite diskret färg som passar alla tillfällen, använt många dagar den här månaden.
♥ - China Glaze "Fast Truck" från Capitol Colours - The Hunger Games kollektionen
En väldigt fin färg med guldskimmer som passar perfekt till leopard naglar. En stor favorit!
♥ - Yves Rocher Flowerparty
Sommarens bästa parfym enligt mig. Doftar helt underbart och lagom mycket!
♥ - NYX mega shine lipgloss "Juicy red"
Ett härligt läpp glans med en snygg mjuk röd ton som håller bra på läpparna.
♥ - NYX round lip stick "Fire"
Ett härligt läppstift med en underbar mörk rosa/röd färg som är använt extra mycket den här månaden.
♥ - Maybelline Fit Me Concealer "115"
Fin väl teckande concealer som ett komplement till min favorit från MUS.
♥ - Yves Rocher Ultra Volume Mascara Sexy Pulp
Fina jämna fransar med bra hållbarhet.
♥ - Depends ögonbrynskniv
Hur skulle jag överleva utan dessa ^^, ett måste i mitt badrumsskåp.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Rebecka                       | | 2012-05-31 | 23:36:44 |

Håller Fit me concealen länge? Dem concealerna jag har provat har blivit typ torra och börjat flagna speciellt under ögonen. Tror du denna funkar bättre?





»
»
»