Månadens Favoriter April


Månadens Favoriter April
♥ - NYX Smokey Look Kit
En fantastisk ögonskuggspalett med de perfekta smokey eye färgerna. Bra pigmentering och ger ett fint resultat.
♥ - Batiste Dry Shampoo Tropical
Ett super bra torr shampoo för en billig peng som verkligen luktar gott och ger ett bra resultat.
♥ - Schwarzkopf Gliss Daily oil elixir
Den här får följa med i de speciella favoriterna en månad till. Känner verkligen att jag inte skulle klara en dag utan den här då jag bara ser finare och finare resultat, mitt hår var riktigt trasigt och fnasigt innan jag började använda den här men nu är det riktigt fint och ser välvårdat ut.
♥ - Maybelline Dream Matte Mousse Foundation
Favorit foundation även den här månaden. Den är perfekt i färgen och silkeslen på huden. Den har verkligen gjort mig kräsen när det gäller foundations.
♥ - The Body Shop Tea Tree Night Lotion
Fantastiskt härlig nattkräm som hjälper till att hålla finnar borta på ett härligt sätt.
♥ - Make Up Stor Cover All Mix
Går inte att vara utan den här fantastiska concealer. Den hjälper till att dölja allt man vill dölja.

♥ - Oriflame Ecobeauty Smoothing Eye Cream

Naturlig ögoncreme som reducerar påsighet och mörka ringar under ögonen. En fantastisk ögonkräm som fungerar direkt. Den är härlig och sjunker snabbt in i huden och perfekt under sminket.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»