Fruit Gorilla & Friends läppbalsam

Fruit Gorilla & Friends läppbalsam

Härliga, naturliga läppbalsam med fruktsmak som gör dina läppar mjuka tack vare sheasmör, bivax, solros och jojobaolja.


Fruit Gorilla & Friends har lånat ett av världens mest älskade djur till sin logga. I gengäld hjälper de gorillorna till ett bättre liv. Tillsammans med The Diana Fossey Gorilla Fund International adopterar Fruit Gorilla & Friends

en föräldrarlös gorilla per 1 000 producerade produkter.

 

Det tog oss tre år att hitta den perfekta blandningen för dina läppar. Sheasmör, bivax, solros, jojobaolja och härlig naturlig fruktsmak. Minutiöst utvalda, organiskt odlade och 100 % naturliga ingredienser.
100 % naturlig, 98 % organiskt odlad. Alla våra produkter är certifierade som organisk kosmetika enligt Ecocerts Greenlife’s standar. Genom ett samarbete med The Dian Fossey Gorilla Fund bidrar ditt val av läpprodukt till att en föräldralös bergsgorilla adopteras för var tusende produkt som produceras.

 

Helt klart min favorit produkt till läpparna! Helt underbart och man gör ju en god gärning! Min första burk är snart slut så i veckan ska jag köpa en ny då jag inte kan vara utan ^^,


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jeanette♥                       | http://jeanettefoss.blogg.se/ | 2012-05-06 | 19:59:27 |

Jag har den med vanilj och den används flitigt:)





»
»
»