Rosenseriens Ögongelé - Review


Rosenseriens Ögongelé
Produktens Beskrivning: En ögongelé som reducera fina linjer kring ögonen. Lätt sammandragande effekt och gör huden mjuk och len. Trollhasselbladen innehåller sammandragande ämnen, vilket gör att partiet runt ögonen får ett naturligt lyft. Kan även motverka mörka ringar.

Min kommentar: Blev snabbt en favorit då den känns härlig på ögonkonturerna och luktar fantastisk av rosor. Jag tycker att den har hjälp mig att få bort mina mörka ringar under ögonen rätt bra och den jämnar ut de små linjerna man har under ögonen och passar perfekt under sminket då den snabbt sjunker in i huden. Förpackningen är otroligt smart utformad och man får lätt ut den lilla mängd man behöver och den är hygieniskt! En ny ögon favorit!

Pris: 179:- /20ml
Var: Life, Hälsokraft, Bodystore m.m.
Köpa Igen: Ja!
Betyg: 5/5 ♥
Svanenmärkt - för hälsa och miljö!svanen_mini
Vill du se några bilder klicka här
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)