Macadamia Natural Oil


Macadamia Natural Oil Travel Kit
Jag måste bara få tips er alla som inte har hunnit testa Macadamia Natural Oils produkter. Eleven.se har nu stor rea på Macadamia Natural Oils "prova på" travel Kit. Det kostar endast 195kr istället för 349kr. Jag har faktiskt bara testat deras hårinpackning men länge varit sugen på att prova fler av deras produkter då jag verkligen älskar den.
Så nu har jag precis beställt ett sånt här kitt och det ska bli super spännande!

Ni hittar prova på kittet här

"Detta kit innehåller 5 prova-på produkter från Macadamia Natural Oil. Dessa makalösa produkter från Macadamia Natural Oil innehåller två av världens mest näringsrika, dyrbara naturliga oljor, Macadamia Nut Oil och Argan Seed Oil. Dessa ger håret den ultimata skönhetsbehandlingen vid varje tillfälle och låter håret bibehålla sin hälsosamma glans. Håret får nytt liv och en intensiv "närings-boost". Ditt hår kommer att stråla av välmående!

Detta reseset innehåller:
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jeanette                       | http://jeanettefoss.blogg.se/ | 2012-03-21 | 19:50:31 |

Den hårinpackningen har jag haft...väldigt bra. Men har inte provat nåt av det andra.





»
»
»