Make Up Store High Tech Lighter

Måste bara skriva ett till inlägg om denna fantastiska produkt! Det är en otroligt prisvärd ögonskuggsprimer! Den kostar 155 kr för 15ml och finns i flera olika färger och jag föredrar verkligen denna föra tex Too Faced Shadow Insurance som inte alls gör skuggorna lika fina (dock är den mycket bättre för matta skuggor) men Too Faced Shadow Insurance kostar hela 230kr för en tub på 11g. En primer är ett måste idag tycker jag så det gäller verkligen att hitta sin egna favorit och jag har helt klart hittat min just nu men finns så många man inte har provat än ^^,

High Tech Lighter kan även användas för att ljusa upp och framhäva vissa delar i ansiktet, så som kindben, ögonbryn etc. Den är även mycket fin att lägga direkt på läpparna eller blanda ut med läppglans eller läppstift.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»