Glossybox Maj 2012

Äntligen fick även jag min glossybox för Maj månad. Min "original box" tappades bort i Göteborg så Emma fick skicka en ny! Vet inte vad posten har emot mig men nu är den äntligen här. Det ser lite snålt ut med lite produkter men jag blev rätt nöjd med den här boxen speciellt över BM Beauty Blusher och MSCHIC Pure Lip Liner :) Vad fick ni i eran box?

Har du beställt din än? Och vad hoppas du hitta i boxen?
Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,


♥ - Glossybox Brush Full size - MIN RECENSION
Glossybox egen rougeborste i äkta gethår - exklusiv för flossybox prenumeranter! Fin, mjuk kvalitet som gör det lätt att få din rouge jämn.
♥ - BM Beauty Blusher - MIN RECENSION
100% ren naturlig mineralrouge med hög pigmentering och lång livslängd som inte täpper igen porerna och låter huden andas. Jag fick färgen "Velvet Dawn".
♥ - MSCHIC Pure Lip Liner Full size - MIN RECENSION
MSCHIC är en finsk serie mineralsmink med kompromisslös kvalitet och härliga färger. Läppennorna har hög pigmentnivå och är lagom mjuka med vegetabiliska vaxer ovh oljor. Jag fick färgen "Orangetang".
♥ - Aquolina Pink Sugar Creamy Body Lotion - MIN RECENSION
En söt, krämig kroppslotion som ger fukt till din hud och lämnar den härligt parfymerad. Bli nostalgisk av doften av sockervadd, hallon, fikonlöv och citrus.
♥ - Love & Toast Eau de Parfym Full size? - MIN RECENSION
En av love & toast mest populära parfymer. Innehåller inga syntetiska doftämnen. Doften kommer från etiska oljor, alkoholen är framställd av majs och produkten är inte testad på djur.

Vill ni också prova på denna spännande ide så klicka på den här länken och läs mer ^^,
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


daniella                       | http://www.daniellastenberg.com | 2012-06-18 | 18:46:55 |

Att dom är, sjukt fina! Jo det tkr jag du ska göra, för dom är ju snygga färgerna! om du kommer ihåg vars du sett sminkningar med paletterna får du gärna länka! :)

Svar: sv: jag kommer bara ihåg en just nu men Linda är väldigt duktig men här har du en sminkning som hon använder Storm paletten. ^^,http://minstil.devote.se/blogs/19759757/sminkning-studentbal-inspiration.htm#WriteComment
Therese

Eja                       | http://lillskitrus.blogg.se | 2012-06-18 | 20:15:43 |

-Svar-
Färgen heter »Disco diva« och kommer från märket Essence. Finns tyvärr inte att köpa i Sverige dock :}

Eja                       | http://lillskitrus.blogg.se | 2012-06-18 | 20:17:19 |

-Svar-
Färgen heter »Disco Diva« och kommer från märket Essence. Finns tyvärr inte att köpa i Sverige dock :}

Svar: Okej det var verkligen en härlig färg!
Therese





»
»
»