Månadens Favoriter Juni

Månadens Favoriter Juni
♥ - Color Club "Sparkle and Soar" - Take Wing kollektionen
Har fastnat i orange på naglarna just nu och det är tack vare den här! Så underbart fin och passar till allt!
♥ - Color Club "Fly with Me" - Take Wing kollektionen
Grönt är skönt till sommarens alla kläder. Det här är min favorit färg i den gröna skalan.
♥ - China Claze "108 Degrees" - Island Escape Kollektionen
Sommarens bästa rosa nyans. Sommarkänsla med sitt glasflake glitter och fina neon färg,
♥ - OPI "Bubble Bath"
Min favorit när det gäller nude lacker just nu som används flitigt till både fransk manikyr och under designer.
♥ - L'oreals Lumi Magique Foundation "C2 Rose Porcelain"
En ny favorit foundation som är helt fantastisk till min hud och känns len och sjunker fint in i min hud och täcker lagomt.
♥ - Maybelline The Colossal Volum' Express Mascara "100% Black"
Min absolut favoritmaskara som jag alltid har hemma då den inte smular och den gör mina fransar fantastiska med bra svärta.
♥ - Too Faced "Natural Eye" Palette
Fina naturliga färger som sitter perfekt hela dagen utan att smula och askarna är så fina från too faced.
♥ - Too Faced "Romantic Eye" Palette
Underbara färger som passar alla tillfällen. Allt från ljusa till mörka nyanser med mycket skimmer.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Rebecka                       | | 2012-07-08 | 12:28:05 |

Kan du inte börja göra videos? :) älskar att kolla smink videos men de finns väldigt få bra svenskar som gör videos. Och du har ju mycket bra tips och är duktig :)

Svar: Tyvärr har jag inget att filma med men ska nog försöka införskaffa mig så att jag kan börja med det ^^, Skulle vara väldigt roligt och det är många som har frågat men har lite som går före så får se när det blir av :)
Therese

Helena                       | http://lackycorner.blogspot.com/ | 2012-07-08 | 12:56:05 |

Jag som stod och höll i Sparkle & Soar igår, men lyckades övertala mig själv att jag inte behövde den!

Svar: Åh men den är ju så underbar! Verkligen en toppen färg att ha hemma till sommaren och en stor favorit!
Therese





»
»
»