Sally Hansen

Dagens tips är Sally Hansen för dom har många nagelvårds produkter. Jag har inte provat men kanske är det värt ett försök då jag har läst på lite extra och vad jag förstår så fungerar dom riktigt bra :)

De finns att köpa på Åhlens, lindex och kicks!

Sally hansen nailgrowth miracle
ska få naglarna att växa snabbare

Såhär beskriver kicks produkten:
Ger garanterat 30% längre naglar på 5 dagar! Proteinkomplex som direkt stimulerar nageltillväxt.

Användning:
Skaka flaskan försiktigt. Appliceras på rena naglar varannan dag. Tag bort och börja om efter tredje skiktet .

Pris: 125kr

Sally Hansen Diamond Strength

Sally hansen Diamond Strength

ska göra naglarna hårdare

Såhär beskriver kicks produkten:
Gör dina naglar hårda och hindrar dem från att spricka, flisa sig eller brytas!

Användning:
Skaka flaskan försiktigt. Applicera 1-2 skikt på torra, rena naglar. Låt torka 2 min mellan varje gång och stryk därefter på ditt favoritlack.

Pris: 95kr

Sally Hansen cuticle oil
är som det låter en nagelbandsolja

Såhär beskriver kicks produkten:
Återfuktar torra nagelband och naglar på djupet med maximal fuktighet för att ge starkare, hårdare och mer välmående nagelband och naglar.

Användning:
Applicera på dagligen på nagellband och naglar. Massera in.

Pris: 105kr

Sally Hansen Miracle Nail Thickener

Sally Hansen Miracle nail thickner
ska som det låter ge tjockare naglar!

Såhär beskriver kicks produkten:
Intensivkur som ger upp till 70% tjockare naglar inom 4 dagar. Innehåller exklusiv kalcium & keramikgel som förstärker och jämnar till naglarna.

Användning:
Applicera ett lager på rena och torra naglar. Applicera upp till fyra dagar. Tag sedan bort och repetera. Använd som den är, eller som baslack om du använder nagellack.

Pris: 125kr

Det var bara lite av nagelvårds sortimentet men här kan man hitta mer:
http://www.kicks.se/sally-hansen-b141
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


D A H L È N                       | http://carolinedahlen.blogg.se/ | 2012-01-02 | 13:49:58 |

sv: Tack så mycket, roligt att höra :)

buan                       | http://buans.blogg.se/ | 2012-01-02 | 14:20:57 |

hej!

Ville bara informera om att jag försöker få fler folk att skriva under en petition om Fyrverkerierna. Läs mer på min blogg och snälla skriv under!

Länk finns på min sida!



Tack så jätte mycket!



Länka gärna vidare på din blogg också.

Få fler att skriva under!

sara                       | http://saraholmessonxd.blogg.se/ | 2012-01-02 | 15:37:27 |

Hej, jo no har jag lagt till dej,

Nej tyvärr har jag inte det :/

Sofia                       | http://ryttarensofia.devote.se | 2012-01-02 | 19:50:35 |

Fin blogg och fina naglar :D Ser att du också rider, eller? ;) Titta gärna in på min blogg :D





»
»
»